Wat een geweldig initiatief is dit forum!

Ik ben echt blij dat er eindelijk een forum is waar professionals elkaar vragen kunnen stellen en om advies kunnen vragen op het gebied van TOPdesk.

Zelf heb ik ook een aantal jaar ervaring met het beheren van TOPdesk-omgevingen bij grote bedrijven. Het brengt vele uitdagingen met zich mee en je moet zeer creatief zijn en de grenzen van TOPdesk te proberen omzeilen.

Ik denk graag met iedereen mee en ik hoop oprecht dat meer mensen het forum gaan vinden!

2 Likes

Dat is leuk om te horen! Er is nog niet zoveel actie, maar je moet ergens beginnen natuurlijk :wink:

Ook mijn dank is groot.
De handleiding alleen al is super!

Eens! Met name je handleiding was zeer nuttig!

De handleiding die hier te downloaden is, is vele malen beter dan de cursus van Topdesk zelf.
Forum wordt helaas niet heel druk bezocht (en weinig nieuwe reacties helaas).

Welke handleiding? Ik ben nu nieuwsgierig.

De handleiding voor actiereeksen. Ik heb er al veel aan gehad.

Actiereeksen: resources - Actiereeks-archief - TOPdesk-forum (laansloot.nl)

Dat is inderdaad een hele goede handleiding, ik gebruik hem ook regelmatig!