Kilometerstand vanuit Webfleet importeren in Topdesk

Goedemorgen,

allereerst wil ik aangeven dat dit een erg handig forum is en ik er al veel voordelen uit heb kunnen halen! Ik loop alleen nu tegen een vraag aan, waarvan ik het antwoord op dit forum nog niet heb kunnen vinden.

In onze dienstvoertuigen maken wij gebruik van Webfleet. Via een Get request kan ik uit Webfleet de kilometerstand ophalen “Odometer” en deze stand wil ik graag ‘posten’ in de kaart van het betreffende voertuig in het veld “kilometerstand”.

Echter, de kilometerstand vanuit Webfleet wordt als volgt opgehaald: “odometer”:2868366
In ben er inmiddels achter dat dit de volgende kilometerstand betreft: 286.836,6
De waarde vanuit Webfleet bevat dus geen komma’s en de kilometerstand zoals ik hem wil importen in Topdesk is: 286836, dus het laatste getal wil ik verwijderen.

Hieronder heb ik de “post” vermeld die ik nu gebruik voor het updaten van het veld "kilometerstand’ in Topdesk, maar hoe pas ik het zo aan dat de kilometerstand wordt weergegeven zoals ik het graag wil?

{
“kilometerstand” : “${_responses[“Get_Webfleet”][“body”][0][“odometer”]}”
}

Alvast hartelijk dank voor de hulp!

Ik heb je situatie voorgelegd aan chatgpt die geeft dit terug wellicht helpt het je op weg

<#assign originalValue = _responses["Get_Webfleet"]["body"][0]["odometer"]>

<#-- Remove the last character from the string -->
<#assign modifiedValue = originalValue[0..originalValue?length-2]>

${modifiedValue}